Markedsføring der skaber resultater
Har du nogensinde prøvet at sætte en annonce op, brugt en masse penge på den, og tænkt at det skulle blive det næste hit for din virksomhed, men ugerne blev ved med at gå, annoncekronerne røg lige ud af vinduet, og du til sidst sad med en masse spekulationer på hvad du overhovedet fik ud af din annonce?
Jeg tror du har fanget pointen. De fleste laver en annonce som egentligt er relativ godt sat op, og ser pæn ud, men derefter glemmer alt om at annoncering er en procces der kræver opmærksomhed og optimering. Med andre ord så glemmer de fleste at optimere deres annoncer, og bruger alle de fantastiske værktøjer som gør hele forskellen på om dine annoncekroner er et træls rødt tal på kontoen, eller om det bliver den næste store succes for din virksomhed.
Det er mere simpelt end du tror, MEN det kræver du har styr på:
Du skal
- Kende din målgruppe
- Lave tracking af kunder
- Have styr på SEO
- Have content i god kvalitet
- Optimerer efter data
- Splittest hvad der virker
- Have en mobil venlig hjemmeside
- Lave en god copywriting
Du skal ikke
- Gør det mere kompliceret end det er
- Glemme vigtigheden bag godt content
- Glemme tracking af kunder
- Undervurderer splittest
- Tro at SEO er overvurderet
- Tro at din ROAS er positiv fra start af
- Glemme mobil optimering
- Glemme at booke et møde med mig 😉